پست یه بنده خدا(بااندکی تغییر وتحول)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 765
نویسنده : دکتر شهرام

پيج مشکلات جنسي:

سلام من
بچه که بودم نميدونستم دخترا پرده دارن خيلي هم شيطون بودم.چندبار سر چوب کبريت پنبه پيچيدم کردمش تو...
يه بارم خون اومد دردم اومد ديگه نکردم.
چوب کبريت پرده رو پاره ميکنه؟ بخدا جدي ميگم.

حالا پاسخ هاي ملت:

بهونه جديد.با پنبه سر پردمو بريدم!

شما بچه بودي بهت ياد ندادن به کبريت دست نزني؟؟

منم نميدونستم کووون دارم...تا 7 سالگي از دهن ميريدم.

اگه اون تو گوگرد ريخته باشه با کون بپري زمين ميترکي.

ديوسسس مگه آدم هر سوراخى رو ببينه بايد چوب کنه توش؟!

تو که با چوب کبريت پاره ميشي با کير چه جور ميشي حتما تا گلو جر ميخوري.

فكر كرده مثه گوشه بايد با گوش پاكن تميز بشه.

شانس اوردي چوب کبريتش عقيم بوده حامله نشدي ازش وگرنه بچتون فندک زيپو ميشد.

خدارو شكر كن كبرييتش روشن نشده وگرن پرده كه هيچي پنجرتم آتيش گرفته بود.

مگه رو کبريت نوشته نشده بي خطر!!!! برو ازشون شکايت کن بگو بايد منو بگيره منو گول زده بود:)))
?
?




:: موضوعات مرتبط: پست , ,
:: برچسب‌ها: پرده , پنجره , کبریت , خطر , بی خطر , -18 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: